понеделник, 5 декември 2016 г.

blogmas 2? още от началото изгубих нишката

@prettypngs 
яде ми се лукче, изобличавам хора и се чудя какво да чета сега, въпреки че имам класно по литература утре. така започвам този пост и нямам си и на идея за какво да пиша в него, но нека да е wish list, понеже жени ми даде идеята от нейните ежегодни уиш листове.

ама аз наистина не знам какво искам за коледа. най просто ми е да кажа, че искам пари за книги, ама е вече друго да си получиш книгата на готово (ще изпратя този пост директно на майка ми, помни ми думата). разбира се, книгата която за сега искам най много е червена като кръв, понеже ЧАКАМ ТАЗИ КНИГА ОТ ДВЕ ГОДИНИ, и не се шегувам. то бяха ядове, бяха надежди... ама все им прощавам на егмонт, какво да се прави.
от скоро си намерих ново любимо издателство (скоро = петък) и се надявам да получа още техни книги, като нямам някои определени, понеже всички ще ме радват.
също така много ще искам лампичка за глобуса ми, да благодаря.
нещото което най много искам обаче, е 2017 да не е толкова смотана, все пак 17 е хубаво число, а и е само началото на декември и вече ми писна, понеже повечето събития са през януари а календара в класната стая е само до декември и се чудим сега то това пети януари вторник ли е, сряда ли ее.

а сега ще се постарая да напиша някое ревю и май ще ви оставям, защото не знам какво да напиша и блогмас не ми се отдава, но поне се опитвам, ох
окей
бай

Няма коментари:

Публикуване на коментар