четвъртък, 1 декември 2016 г.

blogmas #1

първи декември е.
И АЗ НЕ ЗНАМ КАКВО ДА НАПИША, НО ИСКАМ ДА ПРАВЯ BLOGMAS И ТАЗИ ГОДИНА ВЪПРЕКИ ЧЕ МИНАЛАТА БЕШЕ ПРОВАЛ. търся идеи в един сайт, но е твърде късно и не мога да си избера хубава тема. и сега се сетих, че си смених фона на блога и се депресирах, но нека бъдем щастливи, защото идва коледа.
не, то е коледа вече. коледа е от първи ноември.
избрах си номер 24 - last minute gift ideas. защото пиша този пост в последния момент и сега се сещам че трябва да правя и reunion-
така
last minute gift ideas 
често ми се случва да оставям купуването на подарък накрая. може дори да мисля да направя някакъв подарък, но ще го мисля един месец и нищо няма да направя после. затова е хубаво да се започне от рано, и да не се завършва.
разбира се, diy подаръци са винаги очарователни и отвратително (в добрия смисъл) мили. и като говоря за diy подаръци, само картичка ми излиза в главата, но! сега се сетих. може да се направи минималистичен портрет! това е добра идея, а и всеки може да га направи (според мен). като се прави от цветен лист/картон и се режат, глава, очи, коса и т.н. от цветен картон и после се залепят заедно. готово! гений съм
разбира се, най-класическото нещо за не diy неща са парите в пликче. ама за да е хубаво може да украсите това пликче със снежинки и дядо коледовци. а НАЙ-класическата идея е да скътаете 10 лева в една малка кутийка и тази кутия да я сложите в кашон със различно опаковани още по-малки кутийки. наистина е забавно (да, направих това на един приятел за една коледа) а и можеш така да си упражниш опаковането на подаръци.
нещо друго за което се сещам... извинете ама РИБКА. подарих рибка на същия този приятел от по-горе, но за рождения му ден. СЪЩО така, колаж от снимки? и няма значение какви, на герои, комикси и т.н. нещо друго, което сега ми изникна е second hand книга. обожавам раздърпани, стари, миришещи на дърво книги.
и понеже е коледа, ръкавици. наистина, подарете ми ръкавици. НЕЩО друго, което може бързо и лесно да се купи от кауфланд са ароматни свещи и кактусчета. подарете ми кактусчета, моля.
и разбира се, ОЩЕ ЕДНА класика е голям шоколад милка. ама не говоря за тези, които са обикновени, ами от онези които са толкова големи, че са сложени в кутия. (!!!)
и наистина не ми излизат други идеи, сега ще си сменя фона и ще сложа няколко снимки тук за разведряване.
окей
бай
(весели празници, хо, хо ,хо)

Няма коментари:

Публикуване на коментар