вторник, 1 ноември 2016 г.

хелоуин 2к16

първо, ако си влязъл тук за да ме спамиш в коментарите колко не-българско е да се празнува този празник-тогава просто си тръгни
второ, честит ден на будителите! жалко, че още ми се спи (това е в кръга на шегата, разбира се).
снощи излязох със сестра ми да събираме бонбони из квартала, и разбира се не останахме разочаровани. някои хора нямаха бонбони, на други трябваше да обясняваме какво е хелоуин (не се оплаквам), а една жена даже ни очакваше и супер усмихнато ни отвори вратата си, държейки пакет бонбони, други двама ни изгониха, но пък важното е че събрахме доста бонбони (и не-бонбони - от някои получихме ядки и плодове). сестра ми беше елза, а аз бях слънчевата система (разбира се)
това е единствената ми нормална снимка, съжалявам за глупавата ми физиономия :D 
след това се прибрахме вкъщи, където мама беше приготвила сандвичи и различни сладки, затова ето и снимки от прекрасната вечеря.




това е кръв, не компот от сливи 
та, така си прекарахме хелоуин, при теб как мина? разкажи ми в коментарите ^^ 
окей 
бай

Няма коментари:

Публикуване на коментар