събота, 29 октомври 2016 г.

diy - костюм за хелоуин на слънчевата система

да, не знам какво по-тъпо заглавие да сложа, и здравееей, не съм писала от блога отдавна, заради училище (но в добрия смисъл на думата, много харесвам сегашната година), но понеже хелоуин идва, реших да направя пост за това как съм си направила моя костюм, който наистина не е нещо особено, но пък много ме радва.

ще ти трябват: 
пончо/черен плат, който да изрежеш като пончо
ножица
цветни листи
лепило
блясък
малки звездички
молив
предполагам и пергел
бяла боя

така, за целта първо трябва да си имаш черно пончо, или пък да изрежеш от някой плат, пончо което да е по твоите размери (както аз направих). не забравяй и дупка за главата!
след това, ще трябва да изрежеш планетите. за това може да ти трябва пергел, но някои могат и на ръка за ги начертаят, никой няма да забележи ако са малко криви. а за да е по-добре, ето и цветовете на планетите
меркурий: светло сива
венера: бяла
земя: синя (за нея със зелен маркер ще се нарисуват континентите)
марс: червена (не забравяй, че марс е по голяма от венера, но по-малка от земята)
юпитер: оранжева (на нея ще трябва да и нарисуваш и с червен маркер голямото и петно)
сатурн: светло кафява, пръстенът е кафяв (а тя е голяма колкото юпитер)
уран: светло синя
нептун: тъмно синя
плутон: тъмно сива (тя е колкото меркурий в размер)

след това ще трябва да ги подредиш на пончото си, и да ги залепиш. след като ги залепиш можеш да ги настъпиш малко за да се залепят хубаво, или пък да сложиш книги върху тях.

ето така изглеждаха моите, и да това е снимано от леглото ми.
след това, можеш да сложиш звездички, като с лепилото правиш малки точици и после лепиш хипер малките звездички там. това разбира се, си е твой избор, но звездичките някак си предадоха чар на, иначе черното ни, пончо.
и така изглежда вече готово:
разбира се, можеш да си го облечеш на която си искаш страна. (и моля да не се вглеждаш много в разхвърляната ми стая). за лицето можеш да си направиш лунички от бяла боя и да сложиш блясък по бузките си.
надявам се си прекараш страхотно на хелоуин и не си на някое скучно парти (както при мен), дано получиш много бонбони итн. а ако наистина решиш да си направиш същото пончо, моля те ми прати снимки!
окей
бай

Няма коментари:

Публикуване на коментар