четвъртък, 1 септември 2016 г.

reunion для august + tbr

уау, за първи път включвам тбр лист :D
ениуейс, честит първи септември! ии този месец не четох много, но пък поне повечето книги ми харесаха и се радвам, че ги прочетох сега, защото когато сме на училище, в главата ми цари бъркотия и не знам как щях да ги прочета тогава.


  1.  Ранните Случаи на Поаро - Агата Кристи
    Сигурно вече знаеш, от a-z book survey йага, че баба ми купи тази книга от Силистра. Реално я поисках, защото Поаро винаги ми е харесвал, а и с дядо гледахме сериала, когато нямаше какво да правим на село. Сега към книгата - доста ми хареса, но не е най-прекрасната на света, за първи път чета книга на Кристи, и се надявам да не е последният. Сюжетите са страшно интересно замислени, а Поаро е един прекрасен герой и не искам да се сбогувам с него за сега. 3/5 звезди. 
  2. Езерното Момче на Павел Вежинов
    Все още ли не си разбрал колко оБИЧаМ тази книга. Нека го кажа за последно. Книгата е толкова брилиантна, страхотна, прекрасна и ми се изчерпиха прилагателните. И отново благодаря на Зин, че ми (ни) я показа. 5/5 звезди. (любими цитати
  3. Doctor Who and the Dinosaur Invation
    Съвсем случайно намерих книгата в книгомания и понеже съдържаше Доктор Ху и динозаври в заглавието си, трябваше да я купя. Супер ми хареса и подобри знанието ми за динозаврите (горе долу) :D 4/5 звезди. 
  4. Парченца от нашия Живот - Хелън Дънбар
    Прочетох тази книга за един ден и!!! красота. Обожавам тази книга, въпреки че си мислех, че няма да ми хареса. Препоръчвам силно с две ръце, въпреки че имаше някои неща, които ме дразнеха. 4,5/5 звезди, а и авторката ми хареса ревюто в гуудрийдс! да, трябваше да се похваля. 
  5. Илиада - Омир
    може ли да не говоря за тази книга, защото все още съм в траур след прочитането и. не помня дали умря някой ама знам със сигурност, че душата ми почина. 
  6. Тайната История на Дона Тарт
    и заради тази книга съм в траур. чувствам се тъпо, че всеки около мен я харесва, а аз не. но накрая наистина стана ужасна, а ужасен край засенчва всичките хубави моменти на книгата, това е. 2/5 звезди. 
а сега към тбр пайла-
отне ми 15 минути за да преместя тази снимка, благодаря, блогър.

  1. Кафка на Плажа - Харуки Мураками
    От толкова много време искам да прочета нещо на Мураками! и най после мога. Все още съм на 50-тата страница, но ми харесва супер много.
  2. The Invisible Man - H. G. Wells
    чета тази книга от средата на август, и супер съжалявам че нещо спря да ми харесва и ми стана скучна, а от много отдавна искам да я прочета (по-точно откакто имахме урок по английски със част от книгата включен в него, ака към 5-6 клас?) 
  3. Бонбони за Закуска на Дороти Кумсън
    ами... не знам защо я сложих, но отдавна я чета и май и е време.
  4. Хъкълбери Фин на Марк Твен
    първо започнах нея, но после започнах и книгата на Агата Кристи и просто зарязах Хък, а и ми е интересна за сега, въпреки че през половината време съм като what the actual fuck am i reading 
  5. Завещанието на Кристен Ашли
    започнах я и искам да я довърша колкото се може по-скоро 
ии да, това беше от мен за сега, надявам се да прочета всички книги от тбр пайла ми, иии пожелавам ти приятен септември!
окей
бай

Няма коментари:

Публикуване на коментар