четвъртък, 15 септември 2016 г.

back to school yag

много вери зер aesthetic учебници
видях тага от мари и понеже много ми хареса, и нямам енергия за други постове (а и новата учебна година идва!) се реших да го направя :D

1.Кой клас/курс си?
честно казано, когато бях още втори клас, си мислех че да си девети клас е нещо супер постижимо и прекрасно. наистина всяваше респект в мен за човека, който е девети клас :D сега когато аз съм девети клас, имам чувството че не е нищо особено и даже не се чувствам като пораснал човек, както като дете. 
ето и една totally unasked for снимка :D 
2.За какво се вълнуваш/притесняваш относно предстоящата учебна година?
за новите стари предмети! джъдж ми, но много обичам географията и нямам търпение отново да се завърне в ежедневието ми! също така тази година започвам френски като втори чужд език и много се вълнувам (още утре имам два часа). също така новите дрехи, които нямам търпение да облека, зайците с които да се запозная и класната ни стая, която е най-хубавата стая в училището! сега се сетих и да добавя, че новите учители (и нова класна) също са ми много интересни и нямам търпение да завържа `приятелство` с тях ^^ 
3.Любимата част от подготовката преди училище/университет?
купуването на канцеларски материали (duuuh) и купуването на учебници! тази година започнах предварително да си чета от учебниците и ми стана супер интересно - това да ти е като pro tip ;) 
4.Какво мислиш за училището и класа си/ университета и групата си?
класът ми е страхотен! пълен с позитивни хора и енергия. хич не се оплаквам. а училището можеше да е една идея по топло през зимата, но ще се наложи да оцелеем :D 
5.В колко часа ставаш за училище/лекции?
аз съм от хората, които пътуват и ставам към 5:50/6:00, като често си поспивам и ставам в последния момент, само за да си взема раницата и да се облека :D (което е супер гадно, не го прави :D) 
6.Старателна ученичка/студентка ли си?
предполагам. тази година ще видим :D 
7.Раница или дамска чанта?
раница и от онези чанти, които се прехвърлят през рамото :D не знам как се наричат, но ги обичам. 
8.Стил на обличане в училище/университет?
обикновено каквото ми падне :D 
9.Интересен/забавен спомен от училище/университет?
мога да кажа забавни моменти със съученици, но само ако има някаква тема, иначе не мога да се  сетя :Д 
10.Кого таг-ваш?
от кога този въпрос е част от тагове? иначе, който иска да го направи!
окей
бай

Няма коментари:

Публикуване на коментар