понеделник, 25 юли 2016 г.

book-tube-a-thon reunion

hi, it is i
както, може би, вече знаеш, миналата седмица се проведе book-tube-a-thon-ът, който може би, е едно от най важните събития за един четящ човек (повтарям отново, дори и да не участваш, това не повлиява на статуса ти на четящ човек/любител на книгите). въпреки че предвидените ми книги не бяха показани в блога, не ми пречи да ти покажа the aftermath (всъщност не написах пост за book-tube-a-thon, защото избрах книгите си в последния момент, тоест в неделя вечерта :D ).

предвидените книги бяха:
1. Да прочетеш книга с жълто на корицата - Вълшебникът от Оз
2. Да прочетеш книга само след залез - Кметълски Истории
3. Да прочетеш книга, намерена чрез Booktube - La Casa dei Sogni (или поне да я намеря в интернет на английски, уви, после я замених със звезден полет)
4. Да прочетеш книга от любим автор - The Moon and More
5. Да почетеш книга, по-стара от теб - The Invisible Man
6. Да прочетеш и изгледаш book-to-movie adaptation - Romeo and Juliet
7. Да прочетеш 7 книги - Самодива 


в последствие замених три от предвидените книги и стана това: 
(чак ме боли да гледам как се разположиха двете снимки) 
замених книгите от точки 3, 5 и 6 със звезден полет, гневът и зората и milk and honey. забавното е, че milk and honey я прочетох в последствие и само за отпускане (а тя не е книга за отпускане). така че благодаря на нея, че ме извади от стресираният момент в който накрая щях да остана с един час, за да прочета още една книга :D 
честно казано, много ми хареса и това ме и изстреля да искам да чета още, въпреки че някои от книгите не ми харесаха много (кхмсамодивакхм). 
will i do it again? i sure will. 
миналата година се захванах с зимния book-tube-a-thon и не успях да го завърша, преди няколко месеца участвах и в друг маратон, но (още статия за последствията от този маратон не е писана, но! ще има) не успях да го завърша успешно, така че това е първия ми завършен маратон! и се гордея. 

сега, да се извиня за отсъствието ми, но последните месеци ми бяха заети, и сега като е лято обещавам да има повече постове, дори и да не са свързани с книги. лов ю <3 
окей 
бай 

Няма коментари:

Публикуване на коментар