събота, 7 май 2016 г.

The Quotes Book yag

1) рядко си отбелязвам цитати. този йаг ще бъде много труден за мен
2) благодаря на Мари, която ме тагна! <3
3) не знам дали са тагнати, но тагвам Лин, Жени и Миш 

1.Отвори книгата, която те въведе в четенето и напиши любимият си цитат от нея или просто първият, който ти хване окото.
"Тъжно е, ако няма кой да ти извика: "Здравей, Карлсон!", когато прелиташ наблизо." - Карлсон, Който Живее на Покрива от Астрид Линдгрен

2.Напиши любимият си цитат/цитати в този момент.
"Verweile doch, du bist so schön!" - Гьоте на Фауст Фауст на Гьоте

3. Цитат от любимата ти книга. 
една от любимите ми книги*
the life of a stupid man. благодаря на миш за снимката <3 
4. Цитат на любимият ти автор, който не е нужно да е от някоя книга, даже е препоръчително да не е.
толкова трудно се търсят цитати в книга, когато ги подчертаваш с молив 
Soul Music на Пратчет

5. Отиди до рафтовете и избери книга, която съответства на номера ти в клас, а ако не си ученик - номера на буквата, с която започва името ти.
гадното е, че съм книгите ми са подредени по ужасен начин, когато става въпрос за номера ми в клас. минах даже през Фор, но накрая се спрях на Ерагон. е, вече знаеш кой номер в клас съм. 
п.п. счупих нокът докато взимах книгата, виждаш ли какви жертви правя.

6. Любим цитат от края на книга.

мидълсекс
парижката света богородица
стогодишнят старец, който скочи от прозореца и изчезна

 7. Вземи някоя случайна книга и напиши първото цяло изречение, на което се спрат очите ти.

"A tight smile crossed Feyd-Rautha's mouth." - Dune by Frank Herbert 
паднаха ми книгите, защото взех тази от рафта. тя явно ги е подпирала. приемай жертвите ми.

8. Цитат от книгата, която четеш сега.
толкова малко ми остава до края на книгата, но все не намирам мотивация да я завърша - the dream thieves на маги стийвфатър (окей, завърших тази книга тази нощ, но пак я оставям във поста, защото харесвам цитатите) 




9. Направи изречение от заглавие на книги. 
"Домашни Правила в Дома на Хадес" - не ме бива в това

10. Кой цитат бе си сложил/а на чаша или тениска?
christmas stories на чарлз дикенс 

11. Кой цитат те обижда?

не съм намерила за сега такъв

12. Кой цитат те описва най-добре?
честно казано, не мисля че и него съм открила, освен ако не ме питаш за цитат от някоя песен хд

окей
бай

Няма коментари:

Публикуване на коментар