понеделник, 2 май 2016 г.

Reunion для April

Имам чувството, че въпреки това че съм в немска паралелка, ще науча месеците на немски чрез моя блог. Ениуей, през април прочетох девет книги, една от която липсва понеже е при Миш.
 1.The Life of a Stupid Man на  Ryūnosuke Akutagawa
Тази книга, ТАЗИ книга е животът ми. Обичам я. Може би не съм споменавала, но обичам японските книги толкова много, защото са написани супер деликатно и изкусно. (също така тази книга липсва, понеже е при миш)

2.Travels in the Land of Serpents and Pearls на Marco Polo
Обичам малките пингвински класики, защото за 56 страници можеш да научиш доста. Както стана и с тази книга. Честно, това не е някоя книга на известен класически автор, това е Марко Поло, книгата не трябва да е нещо специално, защото това са сами записки от които можеш да научиш много. 2/5 звезди, но това не означава, че е ужасна книга и не си струва.

3.Сезони на Христина Борисова 
Тази авторка е от моя град!!! и даже я видяхме веднъж в била!!! Ениуей, това е малка книжка с хайкута - японски тристишия със ~сложна~ система. Не съм срещала човек през живота си, който за намира хайкуто за некрасиво, нито пък съм срещала ужасни хайкута; просто не може това да стане. Книжката е малка и не струва нищо особено, така че тичай да я търсиш!!
 5/5 звезди.

4.Soul Music на Terry Pratchett 
Единствената книга, до сега, която не харесвам толкова много на Пратчет е Добри Поличби, така че няма какво да кажа освен ХАРЕСА МИ!! ОБИЧАМ Я!! ПРАТЧЕТ ЗАВИНАГИ!! 4/5звезди.

5.Аз, Бойко
Тази книга беше същинско бедствие и голяма болка за четене. Имаше няколко добри шеги, но не. Просто не. 1/5 звезди.

6.Panic на Lauren Oliver
!!!!! тази книга !!!!! ревю тук.

7.Кухнята на Банана Йошимото 
Нали чу какво казах за японските книги? Представи си, че тук казвам същото. 3/5 звезди.

8 & 9 Град на Изгубени Души и Град на Небесен Огън на Касандра Клеър 
НАЙ ПОСЛЕ ЗАВЪРШИХ ТАЗИ ПОРЕДИЦА. It's been 84 years... ениуей, обичам Кас Клеър и не мисля, че някога ще ми писне от нея. Също така краят на тази поредица бе страхотен и пълен със сълзи. 4/5 звезди за Град на Изгубени Души и 5/5 звезди за Град на Небесен Огън. (нямам търпение да завърша Лейди Полунощ!! )

И сега a bit off the theme: виж колко страхотно изглеждат книгите заедно! + трябваше да махна малките книжки от там, за да сложа ГнНО и сега стана даже още по-красиво ^-^

окей
бай

Няма коментари:

Публикуване на коментар