събота, 2 април 2016 г.

who to follow: bulgarian bookstagram part I

Понеже повечето от хората на този модерен български свят, имат инстаграм, но понякога фийдът им опустява, реших да направя този минипост за буук любителите в инстаграм. И също така, понеже са буукстаграми, не искам да се повтарям, като за всички профили казвам едно и също, така че може и някъде да пропусна.

1. ellshcbooks
Ако все още не знаете инстаграм акаунта на Елена, значи сте пропуснали много. Обичам комбинацията на книги и свежи и прости снимки. И понеже ще ме разберете погрешно, намирам снимките и за свежи и разведряващи, носещи щастие, успокоение и нужда от повече книги.


2. bookateria
ака буукстаграмът на Ева, от който бях страхотно очарована, когато го открих. Много книги на едно място, шареност от книги навсякъде; прелест за очите ми.


3. light.dreamer
А ето тук и блогът на Елена.


4. bookslover_bulgaria
Наскоро открих този интстаграм вия егмонт, но и наскоро момичето започна да публикува отново. Препоръчвам го, защото снимките са доста разнообразни, въпреки че акаунтът е бебе още.


5. kayadimitrova
Не мисля, че има някой, който да не знае буукстаграмът на Кая, но го включих, защото има доста снимки на книги и цветя, което аз много обичам


6. booksattack
И тук е моментът да кажа, че Зин си направи буукстаграм (преди по-малко от час, да бъда точна) и затова ви приканвам да го последвате всички.


И за край на този пост искам ТИ да ми кажеш, в коментарите, още български буукстаграми, за втората част на този пост :)
окей
бай

1 коментар: