четвъртък, 31 март 2016 г.

Reunion для März

Започвам този пост с това, че планирах да прочета повече книги през март, но училището ме възпря. Също така този пост ще бъде кратък, защото за 4/5 от книгите си имат свои собствени ревюта (окей, може би ревютата на Сподели и Сезонът на Злополуките са повече като хейт към книгите, бът стил).

1.Внимавай със Силата на Тъмната Страна от Том Енгълбергер
Хареса ми, но и не ми хареса, ама пък и ми хареса. Това мисля за нея в момента. 2/5 звезди, а ревюто тук.
2.Сподели на Емил Конрад.
Поредното безсмислено пилеене на хартия. Горките дървета. 1/5 звезди, ревю тук.
3.Сезонът на Злополуките от Мойра Фоули-Дойл
Не, не и не. 1/5 звезди, ревю тук.
4.Нещо по Въпроса за Медузите от Али Бенджамин 
Обичам тази книга толкова много и искам всеки да я прочете. 4/5 звезди, а ревюто тук. (където продължавам с говоренето за уникалността на книгата)
5.Сезонът на Костите от Саманта Шанън 
Доста ми хареса, но очаквах повече (повече в смисъл да си заслужи пет звезди) и от сега нямам търпение да си взема и втората книга. Как ще дочакам да излязат останалите пет, не знам. 4/5 звезди.

А за април месец, най-много се стремя да довърша това бебче:
окей
бай

Няма коментари:

Публикуване на коментар