неделя, 27 март 2016 г.

i love spring book yag

Осъзнах се, че на съм правила таг наскоро и окей, може би се подмазах, може би не Ева ме тагна за i love spring book тага и затова днес явно ще има две публикации. Тенкс ту Ева <3 :з

1. Каква е пролетта, там където живееш?
Винаги е била зелена и често-променяща-времето се, но тази година, ето че вече е Април месец, но сега не е зелено и е по-мрачно отколкото слънчево и топло. Иска ми се старата пролет да се завърне.

2. Най-очакваното излизане на книга, тази пролет.
Въпреки че не съм чела поредицата Стъкленият Трон, дори аз се вълнувам за излизането на Кралица на Сенките. Също така Дете на Пустинята, Бухтичка и Лейди Полунощ. 

3. Покажи корица, която ти напомня за пролетта.
Търсих доста, но така и не намерих корица, която да ми напомня за пролетта :/ 

4. Къде ще четеш тази пролет?
Вкъщи, в училище, при баба, на Шипково, където вятърът ме отвее. 

5. Намерете корица със слънцето на нея.
беше голямо търсене отново
6. Кои са любимите ти пролетни четива?
Джейн Еър, Наследството, Хари Потър, Изборът, Максимум Райд, 39 Ключа, май са твърде много книги за да довърша този списък.
7. Намерете книга с много различни цветове по нея.

Няма коментари:

Публикуване на коментар