четвъртък, 3 март 2016 г.

Внимавай със Силата на Тъмната Страна.

Както си бях доста развълнувана за прочитането на тази книга, така и останах разочарована донякъде.
Виж сега, аз съм огромен фен на Междузвездни Войни и притежаването на книга по филмите ми е нещо като задължение. Е, книгата ми беше подарена, но не е задължително да си чели предните две, ако си гледал филмите (пък и без това).
Това е преразказ на последният филм, от оригиналната трилогия, тоест, частта, в която Вейдър умира (на кратко). Няма да разказвам сюжета, защото трябва да е всеизвестен, а и според мен ще е спойлър за предните книги/филми.
Докато четях тази книга, имах чувството, че някой стои пред мен, облечен с костюм, зализана назад коса и очила, и преразказва филма специално за мен. Всичките емоции в този човек бяха пренесени на книгата и може да се усети вятъра, създаден от веенето на ръцете на този преразказвач, защото той доста се е развълнувал от цялото разказване. Но както и ми хареса стилът на писане, имаше и някои моменти, които доста ме смущаваха и имах чувството, че този застанал пред тебе човечец, с цел да ти разкаже филма, се е превърнал в дете и само! възклицава! и то доста тъпичко се получава, когато го пренесеш на книга. (:/)
Въпреки всички тези емоции, героите не бяха представени като, ами, хора, заради безчувствените диалози. Все пак, писателю, не всеки е гледал филмите, пък и дори да е, не може всичко да се помни.
Другото хубаво нещо в книгата, са илюстрациите, които те пренасят още повече в галактиката далече, далече от тук.
Можех да дам три звезди, но дадох две. Много повече се иска за пет звезди, а мога даже да кажа, че авторът въобще не се е опитал. Ще определя книгата за light-read, приятна, но само ако не се замисляш.
окей
бай
п.с. нека силата бъде с теб

Няма коментари:

Публикуване на коментар