вторник, 8 декември 2015 г.

52 Random Facts About Me

Дори не знам защо правя това...
хипстър, малък виктен още в детската
  1. Името ми е супер дълго, че когато съм в някой списък, казвам, че съм човека с най-дълго име.
  2. Май първата ми целувка беше с момиче, в детската (тя ми беше най-добра приятелка до втори клас)
  3. Уча Английски от 5-6 годишна възраст, но винаги съм искала да знам повече езици.Сега уча немски, другата година и френски (това не, че не е комън факт, който не знаят другите около мен)
  4. В детската винаги съм играла главни роли по представления, дори съм играла дядото от Дядо Вади Ряпа
  5. Първата ми книга беше от Дядо Коледа и ми е до сега любима-Карлсон, който живее на покрива (това съм го казвала май???) и въобще Шведските писатели са ми любими.
  6. Да, вярвам в Дядо Коледа, и в Феята на Зъбките, и в духове и демони и чудовища и за Богове, че има вярвам.
  7. Бях фен на Уан Дайрекшън и на Джъстин Бийбър. Да не говоря, че Майли Сайръс ми беше любимка до няколко месеца, от 7 годишна възраст.
  8. Всъщност имаше едно списание Хана Монтана и там винаги пращах имейли за игрите им и ми взеха интервю заради това (че съм голям фен), но не помня по кое радио беше (даже още ми стоят плакатите на Хана Монтана на вратата на стаята ми) и никога не съм печелила томболи от списанието или пък са ми публикували мненията...
  9. Имам тъмблър от приблизително три години 
  10. Искам сестра от 6 годишна възраст, на десет я получих, но исках да се казва Габриела, не Кристиана. 
  11. Връзката ми с Lana del Rey, twenty one pilots & Marina and The Diamonds започна с нехаресване и мразене то моя страна. 
  12. Мразя анимации, но съм тотъл аниме шит
  13. Любимият ми сезон е зимата 
  14. Любимите ми и късметлийски числа са 36, 56 и 73 
  15. Родена съм в Севлиево, половината ми детство замина в Дряново, сега уча в Габрово (даже познавам Дряново по-добре от колкото Севлиево)
  16. Синьото ми е любимия цвят.
  17. Не казвам, че скоро ще си боядисам косата в синьо, но го казвам.
  18. Death inspires me like a dog, inspires a rabbit.
  19. Мразя лични/семейни снимки, само в моята стая няма
  20. Издържам на много студено и на много топло (това лято имаше рекорд в Севлиево за 42 градуса...
  21. Не обичам да спя.
  22. Мисля да изкарам две висши защото имам твърде много интереси. (тоест езици брат, искам да знам твърде много езици)
  23. Асцендентът ми е Везни, но съм стереотипична Дева
  24. Точната разлика между мен и сестра ми е 10 години, 2 месеца и един час. И двете сме родени на десето число.
  25. Техно музиката ме успокояват и предимно слушам това докато пиша.
  26. От малка съм без много приятели.
  27. Не ям ядки, кашкавал, мляко, чушки, риба (защото рибите са приятели, не храна), круши, пъпеши, супи (освен таратор, обичам таратор), наскоро и месо спрях да ям.
  28. Имам много белези на ръцете, дланите и колената ми.
    още хипстър виктен
  29. Имам много стреч маркове защото пораснах бързо, но много си ги обичам (тези отстрани на кръста ми приличат на мълнии, как да не ги харесвам)
  30. Оптимистичен песимист съм.
  31. Първото аниме, което съм гледала е било Покемон, била съм на 5-6 години.
  32. Нощем съм по-активна.
  33. Обичам всички животни освен коне, мразя коне.
  34. Ако не беще тъмблър никога нямаше а зная за фандомите в които съм сега. 
  35. Като малка бях голям фен на чалгата (тоест до към първи клас)
  36. Обичам странните миризми 
  37. Не мога да пия кафе, иначе започвам да треперя и да получавам сърцебиене.
  38. Много често получавам главоболия.
  39. В трети клас си разполових веждата с помощ на ножица (тоест не че съм я разкъсала омг, а че а "подстригах" и имах като една линия разполовяваща веждата) 
  40. Сама подстригвам косата си. 
  41. И сама си я подстригах, беше на някой си декември (в началото) и на предния ден бяхме направили една "фотосесия" с мама, тати и сестра ми и си имахме HD снимки и всичко и аз на другия ден...:дд 
  42. Много агресивен човек съм, удряла съм шамари на много хора от предишния ми клас.
  43. Рожденият ми ден е на 10 септември, но някъде може да се появи като 28 февруари
  44. Не се доверявам на много ниски хора(лайк 140...как да му се доверя...колкото по-ниско толкова по-близко до сатаната) (всъщност не че имам доверие на всички на 100%)
  45. Винаги съм с бед-хеър, натуралната ми "прическа" е по-нерошава (някой ден ще покажа, обещавам)
  46. Имам четири пломби и една корона (гордея се с тях)
  47. Като малка съм яла пръст от саксиите и веднъж съм се натъпкала с витамин ц
  48. Човекът, който стои под прозвището бати всъщност е по-малкия брат на мама, просто имаме към 11 години разлика и го приемам като по-голям брат (+вуйчо не ми харесва като дума)
  49. Веднъж написах едно стихотворение за това колко готини са бабите, бях на 10 или 11. 
  50. Доста неща решавам спонтанно. 
  51. Веждите ми са черни, косата-тъмно кафява.
  52. Очите ми си менят цвета често

Няма коментари:

Публикуване на коментар