вторник, 1 декември 2015 г.

24 days 'til Christmas

Тази година реших да правя по един пост (ака лайф ъпдейт или нещо друго) всеки ден. Не числя, че се натоварвам или нещо...? Май. Вчера госпожата ни разказва за Коледата в Германия и Адвента (тоест преброяването до Коледа) и това ме вдъхнови да започна с това.

Тези дни съм доста продуктивна и даже рисувах и писах, така че много се радвам. И също така утре класната има рожден ден. И всъщност смятам всички хора, роден през декември, за малки бебенца, твърде непонятни за този свят. (как така използвах тази дума) Също така четох от Фейри Тейл и с това съм много горда, и Зин започна да ме въвежда в кпоп-а и с това съм много горда. И също така един мой пост в тъмблър събра 150+ ноутс, и с това съм много горда. А и днес като ходих в Кауфланд, видях колко много неща са заредили, които са свързани с Междузведни Войни. Ако не си запознат, огромен фен съм на Стар Уорс, все пак израснах с тях и това ми е голяма слабост. Така де в Кауфланд имаше толкова много фигурки, одеала (!!!), даже халати, чинии, фигурки (отново), даже пантофи за вкъщи и канцеларски принадлежности, които са на Междузведни войни, и само стоях там и си мислех

"Тия да ме убият ли искат?"

Не, сериозно.  

Само да поясня, че не обичам Коледа. Никога не съм обичала празниците и по-специалните дни, така ми е природата явно. И всъщност тази година Maybe на Шейн Доусън ми е на рипийт защото това си пожелавам за тази Коледа. И днес "пуснаха светлините и Дядо Коледа дойде" в моя град, и даже и не присъствах, това толкова ми се изтърка.

И това е един много кратък пост, защото днес нищо очароващо освен рождения ден на едно момче от класа (об те илко) не стана. За това те оставям с няколко песни. (много, много, много мразя как се оформят клиповете тук, убий ме блогър, убий ме)



окей
бай

пс. кредити на Ева, за това, че и тя прави (еше) също такива постове (Blogmas15/14)
ъпдейт: също така началото на Блогмас на Катето тук 

Няма коментари:

Публикуване на коментар