събота, 5 декември 2015 г.

22+21th days 'til Christmas

чак сега виждам, че снощи поста не се е качил 
Факта, че в последните дни само рисувам и чета манга не трябва да те тревожи, не. Тенк ю Йони, за това че ме зариби толкова много по Фейри Тейл бръх.

Но Фейре Тейл е колкото и прекрасен, толкова и унищожителен. До преди малко лежах на леглото си незнаейки какво да мисля. Деца каквото и да става не четете спойлъри!! Казвам това за доброто на живота ви. И всъщност мангата е толкова интереснаааааа, защоо трябва така да болиииииииии???? Обичам Грей и Локи, период. И съм само на 18-ти волюм от 52. Ама аз чета!! Много бързо!! И плот туистовите са толкова !!!!!!!!??!?!?!???????!!!?!?!?!?!? И всъщност успях да нарисувам Натсу след толкова търсене на референсес за косата му, а тя е толкова !!!! И всъщност успях да го направя лайкъблъ дори и в моя стил на рисуване, йей.

Днес (всъщност всеки ден) имаше хубав залез и даже си надигнах задника за да го снимам ама камерата ми не улови хубавите цветове //салза. Също така вчера в час по математика си рисувах и нищо не разбрах от урока. Наистина желанието ми да рисувам/пиша/правя нови неща се засили и това ми хареса?? Thank to the fact that I got an ink pen сега не мога да спра да си драскам.

И също така днес, поради малкия сън, който получих, бях пълна с енергия и даже се скарах с някои хора (теодоро, патко такава към тебе гледам).
Ииии вече не знам какво да напиша?? Защо не мога да правя лайф-постове, ъх. Така де сега ви оставям със драсканиците от математика.


окей
бай


Няма коментари:

Публикуване на коментар