неделя, 6 декември 2015 г.

19 days 'til Christmas

Никулден е а аз не ям риба; какво страхотно начало. А днес четох доста, и книга и от манга. Даже стигнах на 202 чаптър на Фейри Тейл! Това е страхотен ден. Сега (точно сега) слушам една песен препоръчана ми от Боряна (един страхотен човек, друго нищо няма да кажа) и си чатя с хора. А между другото почти всичките ми отворени табове са само кпоп (тенкс ту зин) а другата половина са неща свързани с анимета и две манги.

Така де преди малко се събирахме за никулден (нямаме именник), но имаше риба и ами нищо друго интересно на масата и аз както винаги се измъкнах и сега съм сама в апартамента и слушам музика на воля. (това изречение е дълго три реда, да не се захващате в спор с мен, защото тогава се разпалвам още по-вече) Така де четох от Стогодишния Старец, Който Скочи от Прозореца и Изчезна и много искам да и напиша ревю, въпреки че на съм я завършила хъхъ. И всъщност мисля, че този месец ще е пълен с публикации???? Не??? Не знам???

Мислех си в този пост да рантвам ама не искам да си развалям настроението и нямам какво друго да кажа защото искам да рантвам за новия албум на Деми Ловато, но това ще е в друг пост.

ок
бай
(до скоро?)
пс. също така мисля да постна и първия ми таг (йаг), защото, ами... никога не съм го поствала и така никога няма да знаеш от де идва това велико йаг и ами да, за това.

Няма коментари:

Публикуване на коментар