четвъртък, 12 ноември 2015 г.

the book colour yag

Не съм тагната или нещо, но снощи видях този таг от блога на Кая  и реших и аз да го направя, защото много обичам да разхвърлям книги и после отново да ги връщам. Надявам се тя да няма нищо против с:
1.Изберете цвят избрах си синьо, защото ми е любим.
2.Покажете всичките си книги от този цвят

3.Разделете книгите от този цвят на прочетени и непрочетени-само тези са ми, но скоро ще започна saint everything и скоро ще завърша deep blue. За извънземното не знам още.
4.Коя книга искате да прочетете най - много?-двете непрочетени отгоре, извънземното я бях почнала, но нещо не ме хвана.
5.Коя е любимата ви книга?
6.Коя е любимата ви корица?-за сега са тези, но разбира се забравих една книга и тя е на отделна снимка.

тази също се включва в т.5
7.Коя е най - нелюбимата ви корица? -само като се сетя за книгата и ми прилошава

8.Коя книга в този цвят искате да си купите? Васко да Гама от село Рупча; Наследницата; Хрониките на Бейн; Физика на Тъгата; Стъкленият Трон; Paperwight; И всичко стана Луна; и книгите на Пратчет, които са сини :д
9.И за финал - нещо синьо на рафтовете ви с книги или близо до тях

Това беше за сега, а аз тагвам Катерина с:
окей
бай

Няма коментари:

Публикуване на коментар