неделя, 25 октомври 2015 г.

Последният Ловец на Вещици

Вчера баща ми ми звънна и ме попита дали ми се ходи на кино. Каза, че филмът е със Вин Дизел и, че в него той е някакъв си ловец на вещици. Веднага се сетих за онзи филм за Хензел и Гретел, които в него също са ловци на вещици. Не бях чувала филма, но се съгласих и ето с какво впечатление останах:

Като се започне от това, че филмът е доста кратък (приблизително 106 минути) и факта, че Вин Дизел не се вписваше в героя си, и като минем през това, че ефектите бяха супер, филмът не ме впечатли толкова, колкото си мислех, че.

Колдър (ака Вин Дизел и всъщност не мисля, че превеждат името му правилно, защото така изглежда, че на Английски е Colder, но не е) заедно със група приятели (сътрудници? познати? хора, които също са били наранени от Кралицата???)се заемат с това да убият Кралицата на Вещиците за да си отмъстят за смъртта на семействата им, които падат мъртви от чумата, която е причинена от Кралицата. Да ама не. Повечето от хората в групата биват бързо убити от нея и накрая остава само Колдър. След една не-толкова-епична битка той убива Кралицата, но в момента в който мечът му минава през тялото и тя го проклина да не си намери покой-тоест да стане безсмъртен. Това е било преди около 800 години. Сега след като 36-тия му помощник (ака 36-тия Долън) се пенсионира и идва ред на 37-мият (в ролята Илайджа Ууд или както един приятел на баща ми се е изразил-Хари Потър : | ) нещата се преобръщат и Долън#36 е намерен мъртъв в апартамента си. Колдър и Долън#37 намират знаци на черна магия в апартамента му и Колдър,  с помощта на вещицата Клоуи (ака момичето с червената коса отдолу), прави всичко за да убие Веща, който е проклела приятелят му. Така научава неща за миналото си, които никога не би си помислил, че са се случили. И всичко става толкова бързо и супер объркващо.

Такам Вин Дизел наистина не ми хареса, също така във филмът нямаше епични битки или нещо по специално. Само накрая има малък плот туист, който не служи за нищо. Даже си исках филмът да свърши с гаден край и всички да умрат и бля бля. Пък и явно всичко се върти около едно дърво?? Защо?? Не ходят никъде, не пътуват а си стоят в един град, една и съща църква и разбира се-дървото. Сценарият беше много прост, на моменти много объркващ и нямаше никакъв смисъл на моменти.

Също така филмът беше доста расистки-имаше само един черен актьор, чиито герой даже беше сляп.

Но пък ефектите си бяха муцка, и настина много ми харесаха. Но в началото на филмът осъзнах, че субтитрите бяха много неточни и объркващи затова слушах останалата част от филма. Бих му дала 3.1 от 5 много ми се иска да дам повече
Та ако харесваш вещици и кратки филми ами това е за теб! Също така може на други хора да им харесва по-вече филмът, но не мен не. Даже дочух едно момче да казва, след като излязохме от салона, че заспал на филма.

















такам това беше от мен за този филм
окей
бай

Няма коментари:

Публикуване на коментар