петък, 1 май 2015 г.

Reunion для ъъъ?

Може ли един момент само да кажа, че съм прочела само 2 книги този месец. 2 книги. Това е. Както можеш да прочетеш Прелестни създания и В обгорените земи хич не ми се отразиха добре.

Прелестни създания беше толкова смахнато написана, че не издържах още на първата глава не знам как стигнах да 60-та страница. Имах чувството че чета някой фенфик на някое 12 годишно лапе което е фен на Здрач и се опитва да бъде нещо между гот и емо. Ъъъъ не. Явно е станал бестселър заради интересното заглавие и може би факта,че са два автора. Сега книгата стои в гардероба където лежи присъдата си заради това,че не ми хареса, а и търся някой който не я е чел да я вземе или ще отиде в библиотеката .

В обгорените земи не беше нищо интересно, дори след като престояха сто страници там където ги бяха отвели, не исках да продължавам книгата. Още си стои на бюрото ми и не мисля, че наистина ще я довърша. Няма нищо интересно само че струва 18лева и на корицата и пише че е "подходяща за феновете на Дивергенти и Игрите на глада".
1. Нямат нищо общо книгите помежду си
2. След като прочетох това имах чувството,че си правят реклама, а и на другите книги
3. Опитали са се твърде много с това

Започнах Железният светилник преди около седмица и ще кажа, че преди не съм чела българска литература освен ако не е в училище или за ваканцията. Книгата е интересна от самото начало и въпреки че не съм я довършила *срам* ще прочета и другите книги на Димитър Талев, защото
1. Баба ги има
2. Госпожата ми по английски ми ги препоръча
3. Димитър Талев вече е бог за мен в кръга на Българската литература от турското робство Йордан Йовков е бог пак, но не съм чела много от книгите му (но ще ги прочета!)

И сега към книгите които прочетох/

Чисти еми те си казват, че като е 16+, то си е 16+. Това, че главната героиня има глава на кукла вместо дясна китка малко ме плаши, но пък си знаех /с/ че Преша и Партридж са брат и сестра от самото начало. Не съм спала заради тази книга, нямам търпение да прочета другите две какво чакам лол  пък и стила на писане ми напомня на Делириум- по-вече чувства и мозък, по-малко диалог. Понеже съм си заклет фен на антиутопиите, като започнах да чета книгата се попитах "Къде си била през целият ми живот?!" Моментално ми стана една от любимите и Просто. Аз. Не. Мога. Да. Изразя. С. Думи. Колко. Прелестна. Е. Книгата.

Принц с часовников механизъм оценила съм я 5/5 и я прочетох толкова бързо, че като стигнах края тоя шибан отворен край  не прочетох бонус материала защото бях толкова щастлива този край!!. Касандра Клеър знае как да пише книги, защо не съм прочела последните две от Реликвите на Смъртните офф.

Ами това беше, виждаш ли как матурите се отразяват просто не искам да коментирам. Пък и факта, че имам колко една публикация ме дразни и плаши. Половината от "публикациите" са ми чернова и май ще кача още една публикация днес просто не се издържам.

Ок
бай

Няма коментари:

Публикуване на коментар