понеделник, 4 май 2015 г.

Поредици, които сииииигурно няма да прочета ¯\_(ツ)_/¯

"Или един пост пълен тотално с хейт" и това става за заглавие.
а) не го вземай на сериозно ако обичаш тези книги
б)просто това си е моето мнение
в) big sorry if I hurt you (╯°□°)╯

Levels of Whatever (вече това официално е скала за оценяване запомни го ще ползвам и по нататък)
¯\_(ツ)_/¯¯\_(ツ)_/¯¯\_(ツ)_/¯ = Не
¯\_(ツ)_/¯¯\_(ツ)_/¯ = Може би / още мисля
¯\_(ツ)_/¯ = Скоро/ 'фанала съм го на око

Разбий ме на Тахере Мафи хахаха, какво? Когато видях тази книга, тя още не беше преведена на български. Тогава си бях казала "Йаас тва ще е супер мега якото брат." Стана точно обратното,че като видях за какво се разказва моментално се отказах. Пък и може би ако книгата която четеш ти беше бе написана по този начин това нямаше ли да те ядосва дразни. Само като тръгнах да чета откъс от първата глава и просто мозъка ми така се прецака с всички тези задрасквания. Сякаш Мафи иска да покаже колко тъпо и е било първата мисъл за изречение и после как го е редактирала.
Не мисля, че ще оцелея тази книга, а и факта, че има точни изчисления ме дразни. Сякаш тази Джулиет има мозъка на Айнщаин, не казвам, че момичето е тъпо, но такива книги в които има точни факти ги презирам малко. Пък и имам чувството,че Джулиет от вечен песимист е станала заклет оптимист с тези "втори нови мисли" (Не съм побъркана.)
I WILL PASS
Level of Whatever/ ¯\_(ツ)_/¯¯\_(ツ)_/¯¯\_(ツ)_/¯

Лукс на Дженифър Л. Арментраут това не е Доктор Ху, който познавам, явно сай-файте били със човешкоподобни извънземни, които на всичко отгоре са асхоли. Сай-фай в който теоритично няма вселена и други нечовешкоподобни извънземни и ал дат шит?? Ъъъ я пак-- още като видях,че Егмонт ще превеждат тази книга и си казах "Това ще е нещо тъпо още по корицата познавам това." Пък и чух че Деймън бил голям тъпак и се държал си Кейти супер (отново) гадно и от нея се очаквала да го хареса. Явно това момиче няма никакъв мозък в главата след като се е влюбила в него, той супер джърка, който както чух (всъщност прочетох и тук един кредит на Зин за информацията)  я е обиждал и и се присмивал (май ъ да). Пък и намразих Кейт още от онзи път в който прочетох откъс от книгата и тя показа среден пръст на някакъв човек, и само това хванах докато прелиствах откъса и не съм се връщала да чета повече. 
Хахаха, не няма дори и да си правя труда да търся мнения, пък и като видях самодоволното личице на Арментраут се отказах. 
Level of Whatever/¯\_(ツ)_/¯¯\_(ツ)_/¯¯\_(ツ)_/¯

Песен за Огън и Лед на Джордж.Р.Р.Мартин защо да започвам с нещо като става по зле нататък. Пък и чух,че нататък (тоест към последните 2 книги) има само секс и всеки умира. А всичмки изведнъж полудяха по тази поредица след появата на сериала винаги става така  пък и Джордж пише една от книгите за по 5 години and I can't wait that much. Ама стар човек си е и да нататък ставало по-зле via GoodReads.
Level of Whatever/¯\_(ツ)_/¯¯\_(ツ)_/¯

Лунните хроники на Мариса Мейър още като прочетох откъса и не ми хареса. Или е било само началото или беше защото има нещо като робот и ми е някак странно. И чума. Чума бе хора ето пак трагедии *маха с пръсти докато си мисли за дори по-трагични книги*. Всички наистина са полудели по тази поредица а аз си стоя и пиша това.
Level of Whatever/¯\_(ツ)_/¯¯\_(ツ)_/¯

Сянка и кост на Лий Баруго не съм запозната много с книгата, но има дракони
Level of Whatever/¯\_(ツ)_/¯


Няма коментари:

Публикуване на коментар