петък, 10 април 2015 г.

waxed

Който каза, че това е лесно, с най голяма любезност - Събирай нещата си и отивай на Марс.
Имах тази идея от толкова отдавна и баба ми подари восъчни пастели и можех да направя това--
Ама да започнем от начало.

Леля ми беше подарила малки платна за рисуване 
(и пастелите от баба де)


боядисах го златно поради причини *няма никакви* и в края на платното нарисувах цветя за да не стои празно
и залепих пастелите с най обикновено лепило (течно) не ми трябваше силиконов пистолет както всички казват, че трябва да е

и виж каква кочина стана защото трябваше да ги обеля (не питай за ножа)

сложих сборниците по математика отгоре, но накрая за по-сигурно сложих почти всички книги на бюрото ми (но не съм ги снимала)
и ги оставих хубаво да изсъхнат и днес със сестра ми се заехме на работа 
постлахме вестници и взехме сешоар 
и сестра ми ме спонсорира в снимането 



и почнаха да се топят---





лилавото и синьото се оказаха големи глави и така и не се разтопиха като хората
и накрая жестоко се ядосах заради това, не го бях видяла а то вече беше изсъхнало и бях прибраха сешоара. зеленото ми провали целия живот




и да това стана накрая 
окей 
бай
ето и сестра ми опитваща се да ги топи 

Няма коментари:

Публикуване на коментар