вторник, 31 март 2015 г.

Reunion для März

или какво стана прочетох през март


1. Хари Потър и филосовския камък на Е-АКО-НЕ-ЗНАЕШ-КОЙ-Е---
Какъв срам да започна да чета Хари Потър сега. Официално съм последния човек добрал се до нея.
А книгите са в wish-lista ми от миналата година де...

2.Нощният цирк на Ерин Морънстърн.
Разбрах за книгата от едни други блогове и като я видях в книжарницата без да се замислям я взех. Наистина страхотна книга, малко странно свършва, но наистина ако я видиш в книжарницата си я вземи *щото аз казах така* огромен фен на Цукико пише това

3.Ние, лъжците на Е. Локхарт 
Добра книга...ее да добра. В една такава неизвестна връзка съм с тази книга- хем я харесвам хем нещо ме човърка за нея. Края беше невероятен, може би един от най-хубавите краища от всички книги които съм чела... като свърших книгата просто я оставих пред мен и я гледах за няколко минути и я преусмислях. Да толкова добър беше края...и самия сюжет. Препоръчвам я яко харесваш мистерии, и въпреки това прочети я-струва си парите.

4.Великият Гетсби на Фицжералд (или там както е)
Някак си ми почна безинтересно но след 3-тата глава стана басиии якото. Та наистина добър роман както хората казват, много ме учуди колко честни са героите и цялата преплетеница с /с/ изневерите. Края беше тъжен, едва не ме разрева (но не успя) и много я обмислях после, едва не можах да заспя (затова деца не свършвайте книги посред нощ защото после няма да заспите). Една от книгите които задължително трябва да имаш на рафта си, честно бях много изненадана когато спечелих книгата от "Колев подарява" и така пък си спестих 10 лева (малко позитизъм). 

5. 7 хайдути и 1 магаре на Бранислав Нушич
Както прочетох един коментар на един сърбин по повод книгата винаги ще се сещам за него като я видя на рафта Нушич е закон гласеше то. И наистина Нушич няма да те разочарова и никога няма да се провали в това да те накара да се усмихнеш. Спомням си, че като видях книгата в един сайт просто си наръчах да си я купя, и така бързо забравих за нея докато не я видях в мола в Търново and i went like край купувам. Не е само за деца купувай и толкова--

6.Невъзможно бягство на Джеймс Дашнър 
Може ли първо да започна с цената *отегчено лице* i mean не си заслужава да я слагат на 17.95 та тя е по малко от 400 страници. Дразня се ейтака като печатат книгите с по 134865245689 милиметрово хартия. Не знам защо го правят за пари ли-- Та към книгата. Много бързо се чете и е много интересна--! Не знам защо все я сравняват с Игрите на Глада те нямат нищо общо like srsly man, srsly? Един недостатък е, че много бързо, твърде бързо се случват действията i mean /с/ Томас идва там запознават го правят квот правят и на другия ден идва Тереза, или пък накрая- онази дойде и почна да им разправя за експеримента и изведнъж некви нахлуват и бам убиват я-- man you need to cool down-- Края беше някак си..добре i mean свърши някак си спокойно и без да те остави с голямо очакване да си купиш следващата книга (и да искаш трябва пак много ПАРИИ). И да интересна и пълна с действия, няма глава в която да няма нещо интересно или нещо което да е ей така написано за украса. Супер книжка особено за фенове на екшъна и фантастиката, не бих казала и за антиутопията, но да това май се брои за антиутопия.

7.Героят на Мари Лу
Говорила съм за нея и за цялата трилогия-- Разревах се накрая, страхотен край на поредица. Направо ме фана в чувствата... Пък и наистина я чакам от кога-- издателство Хермес има такъв навик да издаде книга и после след половин година да издаде следващата част that's annoying man-- и да кажа тези месеци минават мноого бавно, чакам Героят от Септември *реве*

8.Рисунка за Айла на Стефъни Пъркинс 
Чакам тАЗИ КНИГА ОТ МИНАЛАТА ГОДИНА ЕГМОНТ ПРЕДАВАТЕ МЕ. Мааалко в повече ми се стори романтиката (не съм много романтичен човек--) и пак нещата тръгнаха малко--бързо.. Много бързо се как да го кажа.. чифтосаха но не по перверзното значение на думата. Книгата не беше като предишните на Пъркинс- Целувка за Ана и Звезди за Лола. В тези две книги имаше много объркани чувства между главната героиня (тоест Ана и Лола)и момчето по което си падаше, чаааак на края на книгата ставаха двойка а в РсА /с/ стават двойка в началото, че пък после спорове, далечна връзка, строги родители, съмнение и т.н. и т.н... Но да книгата си беше хубава и Кърт е мой ясно?

9.Дядо Прас на Тери Пратчет
Както бях казала тази книга е купена някъде Януари месец, и почната към края soo yeah...някак си не ми беше много интересна + не разбирах много таа просто останах без книги за четене и хванах тази. И си заслужаваше книгата всъщност е много проста-- и е много забавна, подчертавала съм си смешни цитати от книгата. И те са твърде много--но не мога да осветля цялата книга *дъх* може даже да направя отделен пост за тях... много бързо се чете книгата пък и как да не си забиеш носа в нея като е толкова интересна . Тери Пратчет си е класика и трябва да си имаш поне една негова книжка (от повече от 40!). В бъдеще ще чета още от Пратчет so...

И разбира се понеже не мога да стоя като знам, че нямам никаква книга да чета, днес излязох извънредно и си взех Принц с часовников механизъм на Касандра Клеър and i went like 
heloooo giiiiiiiiiirllllllllllll игнор да дет омфг
Та това беше за днес и за книгите които съм прочела, и да ти кажа добре си е за седмокласник с матури и всичкия шит на главата...

бай
за без причина

Няма коментари:

Публикуване на коментар