понеделник, 30 март 2015 г.

character book yag

Първо да обясня защо е yag/
Преди няколко дена написах още един таг (на който никой не ме е тагвал but still) и вместо tag написах yag и го оставих така. И ако се чудиш защо го няма в блога - още е чернова, въпреки, че е написан целия.

Второ благодаря на (за да сме квит въпреки, че и Виктен става (i mean for my name))(so call me Victen) (и няма да те убивам все ми е едно за името) човечеца от този блог за това, че ме тагна (всъщност чекнах тук там и ми стана ясно как се казваш) So yeah--much luv ♥

1.Кой герой е най-kick ass? не мога да се спра на един затова казвам Франк Занг. Франк Занг. Само аз ли обичам това мече? Той заслужава повече любов♥

2.Кой герой не харесвам изобщо? Алекс от Делириум на Лорън Оливър, но след /s that stands for spoiler/ Пандемониум като стана баси задника-- пък и края на Реквием беше толкова гаден i mean беше отворен. Твърде отворен. Пък и исках Лена да остане с Джулиан. Да аз обичам Джулиан~~

3.Ако мога да изляза на среща с герой от книга, кой ще бъде той?  доста труден въпрос-- Миньо или Нют от Лабиринта. Но понеже по-вече харесвам Миньо, Миньо ще е.(аа чак сега се сетих за Иги от Максимум Райд..фъък=count him too)

4.Ако мога да променя някой герой, то кой и по какъв начин? Муртаг от Наследството (ака Ерагон) искаше ми се пак да е от /s/ добрите i mean да не се мъчи да убие Ерагон и да си продължи като полу-брат на Ерагон. but shit had to happen


и тук нещо че да не стои съвсем празно
5.Герой, направил много грешки, които не са допринесли за книгата (това въпрос ли трябва да е--)  you made me look at my bookshelf again бих казала Зъба от Максимум Райд. Харесвам Зъба, но не знам защо мисля така--също така Пайпър. Само аз ли не я харесвам- способността да омагьоса някого с гласа си СЕРИОЗНО ЛИ?? Лена също беше адски 'не пипай там' герой--

6.Най-добрия злодей, който обичам да мразя? -Обливия Нютон и Малфред от Юлисес Мур. Хаха чета детски книжчици how ironic. i love that series btw 

7. Любим второстепенен герой, който притежава голямо сърце ? - Зузана от Създадена от дим и кост. Ако се брои за второстепенен герой де--също така гаджето и Мик (първоначално беше Ник)

8.Любима двойка? - Хейзъл и Франк nuff said 

9. Най силен герой? - Нико ди Анджело (my bby </3) Роран--


10. Любим главен герой ? - Дан и Ейми от 39 ключа винаги ще са на първо място i mean 39 ключа е първата поредица която прочетох и първата поредица която сама си купих. Каквото и да стане винаги ще я обичам и има много ценно място в сърцето ми~~

Не знам кой да тагна, ако искаш да направиш тага- направи го. Просто казано нямам приятели тук  = само аз чета толкова много от (да не кажа) цялото училище. so erm yeah

side question- ако си чел книга на Тери Пратчет (my heart </3), случвало ли ти се е да не разбереж книгата от начало, но да я разбереш еее по-нататък. Защото преди 1-2-3 (?) месеца си купих една книга на Тери Пратчет (Дядо Прас) и не я разбрах от начало, но понеже събота свърших с Великият Гетсби и се бях уплашила, че няма какво да чета и продължих с Дядо Прас и то излезе, че книгата била много проста (и сега книгата стои до мене де). Та само да попитам дали само при мен стана така--

okay 
bye 

не чакай- още един въпрос - знаеш ли за Хеталия (Hetalia) ако знаеш плийс кажи i mean thats serious 

добре
официално
чао
bless your face 

*slowly backing away from you while whispering 'hetalia, hetalia'*

Няма коментари:

Публикуване на коментар